خرید حوله

وبلاگی درباره نکات خرید حوله خوب

خرید حوله

وبلاگی درباره نکات خرید حوله خوب

  • ۰
  • ۰

حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معینی از روز به کودک احساس آرامش و طراوات می‌دهد. حوله و خشک‌کن نوزادی از جمله لوازم ضروری برای خشک کردن و جذب رطوبت بدن نوزاد هستند. ۳ نوع پنبه برای خرید حوله نوزاد و کودک وجود دارد:

1- پنبه مصری

2- پنبه سوپیما

3- پنبه استاندارد

خرید حوله نوزاد و کودک

نکات مهم برای خرید حوله نوزاد و کودک

پنبه های مصری رشته های بلندتری دارند، جاذب بیشتر رطوبت هستند و علاوه بر همه این مزایا از بقیه انواع پنبه ها نرم تر هستند.

پنبه های سوپیما در کشور آمریکا کاشته می شوند، رشته های کوتاه تری از بقیه دارند اما نسبت به نوع مصری ماندگارترند.

پنبه استاندارد؛ کیفیت، عمر و جذب رطوبت کمتری دارد.

پنبه مصری و سوپیما در برچسب شناسنامه حوله به همین نام ها Egyptian and Supima دیده می شوند در حالی که پنبه استاندارد به نام صددرصد پنبه –Cotton ۱۰۰ دیده می شود.

از آن‌جایی که حوله تماس مستقیمی با پوست لطیف نوزاد دارد، بایستی جنس پنبه‌ای نرمی داشته تا برای پوست نوزاد هیچ‌گونه حساسیتی نداشته باشد. همچنین جذب آب بالا از جمله فاکتورهای مهم دیگری است که باید در هنگام خرید حوله به آن دقت داشت. معمولا حوله‌هایی با پرز‌های کوتاه، جذب آب بالاتری داشته و همچنین زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارند. به‌طور کلی تا یک سالگی نوزاد نیاز به حوله‌ دورپیچی دارید که کلاه سه‌گوش داشته ‌باشد.

حوله های حمام معمولی اغلب برای استفاده نوزادان بسیار بزرگ هستند. یک حوله نرم و کلاه دار برای پوشاندن و خشک کردن کودک مناسب است. می توانید برای جلوگیری  از لیز خوردن نوزاد به داخل وان و یا برای تمیز کردن کودک بعد از غذا از حوله های شستشو استفاده کنید.

شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود و کودکان حوله نوزاد و کودک را با قیمت تقریبی 20000 تومان تا 230000 تومان خریداری کنید.

 

نخ مورد استفاده جهت بافت حوله
بهتر است حوله نوزاد از نخ ۱۰۰ درصد پنبه بافته شده باشند . قبل از خرید حوله از این موضوع اطمینان حاصل نمایید .

نرمی و لطیف بودن حوله معیار مناسبی برای سنجش کیفیت حوله نیست . چرا که تمام تولید کننده های حوله بعد از اتمام مراحل رنگرزی از نرم کننده های مخصوص استفاده میکنند که باعث نرمی حوله میشود. در برخی موارد برای پنهان کردن کیفیت نامطلوب نخ استفاده شده در حوله ، از این روش استفاده میشود .

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • ریحانه رجبی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی